klikkklakk teeb riietumisest lõbusa mängu

klikkklakk teeb riietumisest lõbusa mängu

klikkklakk on vahva kodumaine bränd, mis on saanud inspiratsiooni põnnide soovist ise valida ja kaunistada oma riideid.

klikkklakki innovaatiline kaunistuste süsteem, mille valikus on kapuutsid, (rull)kraed, lipsud, taskud, numbrid, tähed, kujundid ja lõbusad loomakesed, hiilgab võimaluse poolest muuta rõiva välimust kas või iga päev – tee vaid trukk lahti, eemalda kaunistus ja asenda uuega.

Põneva kontseptsiooniga brändi loovjõududeks on viis tegusat naist (Liisianne Kruusmägi, Laura Viilep, Silvia Fantauzzi, Marta Moorats, Kadri Kruusmägi), keda kõiki ühendab soov toota riideid, mis teevad lastele ja keskkonnale pai, olles sealjuures mängulised ning lõbusad. Teisisõnu: valmistada rõivaid, mis on laste lemmikud.

Uurisime lisa klikkklakki asutajalt Liisianne Kruusmägilt. 

3 sõna, mis iseloomustavad klikkklakki kõige paremini?

Mänguline – klikkklakki rõivad on lapse enda kujundada.

Põnev – klikkklakk toetab lapse loovust, kuna kõikide esemete välimus on kergelt muudetav.

Mugav – klikkklakki rõivaste materjalid on loodussõbralikud ja pehmed.

Kuidas jõudsite otsusele toota riideid laiemale publikule, mitte ainult enda lastele? Mis andis teadmise ja julguse, et tooted võetakse hästi vastu?

klikkkklakki idee sündis mitme ema koosjõul, kui tekkis tunne, et sellisel mõttel võiks olla turgu. Saime ideele kinnitust internetiotsingutest, mis kinnitasid taolise toote puudumist Euroopas ja ka mujal maailmas.
Meie idee nõudis julget pealehakkamist, kuna tootearendus oli pikk ja kulukas protsess, mille tulemuslikkus sõltus paljugi meeskonnast. Garantiisid edukuse osas ei ole kellelgi ning lõpuni kindel ei saa ega tohigi olla. Pigem katsetada ja vaadata, mis algsest ideest välja koorub, kuid teha sealjuures võimalikult vähe kompromisse.

Usun, et meil on õnnestunud valmistada just selline toode, millest unistasime, kuid kindlasti pole me veel jõudnud finišisse.

Kuidas on teie tiimi tööülesanded jaotatud?

Mina olen valdavalt vastutav tootearenduse, kvaliteedi, turunduse ja müügi eest. Laura valdkonda kuuluvad ettevõtte numbriline pool, aruandlused ja lao eest hoolitsemine. Kuna tiim on väike ja meie omavaheline sünergia hea, siis kindlasti ei ole ülesanded kivisse raiutud – oleme mõlemad teadlikud päevakorral olevatest teemadest ning toetame teineteist seal, kus vaja.

Tegutsesime pikalt Lauraga kahekesi, kuid ühel hetkel tundsime, et tegevusi, mille eest hoolt kanda, on kogunenud liiga palju. Otsustasime meeskonnale liita andeka moedisaneri ja kahe lapse ema Marta Mooratsi. Martaga koos valmivad kaks korda aastas uued hooajalised kollektsioonid. Vildist detailide eest aga vastutab minu õde – andekas ja loov Kadri Kruusmägi, ning Silvia abil tekkis klikkklakkile äratuntav brändiidentiteet.

Arvan, et heaks stardiks pole vaja arvuliselt suurt meeskonda, vaid tiimi, kus koostöö sujub ning kus ei kardeta tegutseda ja avaldada arvamust ka valdkondades, milles varasem kogemus puudub. klikkklakki meeskond on just selline.

loore-ja-rebeka-istuvad

Kangastel, mida kasutate on GOTS ja ÖKO-TEX’i sertifikaadid, mida see tähendab?

Meie jaoks on oluline, et lasterõivad oleksid kvaliteetsed ning puhtad nii kandjale kui ka keskkonnale. GOTS ja OEKO-TEX sertifikaadid on keskkonnasõbralike kangaste valmistamismeetodi tunnusteks, ja antakse tekstiilitootjate poolt. See kinnitab, et kangastes ei sisaldu keemilisi ühendeid ja need pole valmistatud keskkonnakahjulikel meetoditel.

Enamus klikkklakki toodetes kasutatavatest kangastest on just nende tunnustega, et tagada kliendile garantii toodete materjalipuhtuse ja kvaliteedi osas.

Kuidas sünnib rõivaste disain? Kui palju ütlevad lapsed ise sõna sekka?

Laste tähtsus rõivaste disainis on väga suur – on ju nemad nende riiete kandjad ja kasutajad. klikkklakki tooted on saanud kriitikat ning tagasisidet nii meie endi lastelt kui ka klientidelt. Kasutame kogu seda väärtuslikku infot toodete paremaks muutmisel.

Minu kõige suuremaks kriitikuks ja abistajaks on mu neljaaastane poeg. Just tema oli see, kes keeldus esialgu halli kollektsiooni kandmast, kuna talle tundus selle kangas seest kare. See teadmine pani mind otsima alternatiive, mis talle meeldiksid. Tundsin, et toode pole enne päris õige, kuni ma pole oma pojalt heakskiitu saanud. Sügisese kollektsiooniga panimegi kümmnesse, kuna neid pükse ja pulloveri kannab ta 24/7. See on minu jaoks kõige ägedam tunnustus üldse.

Milline kujund või loomake on seni laste poolt kõige palavamalt vastu võetud?

Lastele meeldivad loomad – kalad, koerad, kassid aga ka dinosaurused ja viimase kollektsiooniga loodud ükssarvikud.

Kus klikkklakki tooteid müüakse?

klikkklakkil on mugav internetipood www.klikkklakk.eu, kus saab rõivastega tutvuda ning sobivad suurused välja valida.
Oma silmaga näha ja käega katsuda saab tooteid Tallinnas kauplustes NONA ja Minu Väike Maailm, Tartus vastavatud lastekaupluses NONA (asub Tartu Kaubamajas) ning Viljandis ja Kuressaares Pisipere kauplustes.

Jaga palun paar kavalat nõuannet laste rõivaste hooldamiseks ning üks vahva stiilinipp.

Lasteriiete hooldamise puhul on märksõnadeks pehmed ja looduslikud pesuvahendid ning madalad pesutemperatuurid.
Stiilinipi puhul tooks välja mugavuse ja funktsionaalsuse. Usun, et lastele võiks anda võimaluse oma riietumises sõna sekka öelda ning neid ei tohiks liigselt raamidesse suruda.

Uuri lisa: www.klikkklakk.eu
Fotode autor Karen Härms

Comments (0)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga